.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لوازم خانگی یکی از مشاغلی است که از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان از طریق آن به درآمد زایی خوبی رسید.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ لوازم خانگی یکی از مشاغلی است که از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان از طریق آن به درآمد زایی خوبی رسید. در قسمت های مختلفی از حوزه لوازم خانگی می توان فعالیت نمود. تولید انواع لوازم خانگی، فروش این وسایل و تعمیر آنها از جمله کارهایی است که در زمینه لوازم خانگی می توان وارد شد.

 

دوره هایی وجود دارد که می توان آموزش تعمیرات لوازم خانگی را در آن یاد گرفت و پس از آن این شغل را ادامه داد. علاوه بر لوازم خانگی، تعمیرات موبایل نیز به علت استفاده گسترده افراد از این وسیله می تواند منبع درآمد خوبی برای افراد باشد. این مقاله به آموزش تعمیرات موبایل و لوازم خانگی پرداخته است است.

 

معرفی صنعت لوازم خانگی

 

صنعت لوازم خانگی یکی از صنایعی است که از پردرآمدترین مشاغل محسوب می شود. به علت نیازی که همه افراد به انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و دیگر وسایل کوچک و بزرگ دارند فعالیت در این حوزه می تواند درآمد زیادی را برای افراد داشته باشد.

 

تولید لوازم خانگی و تاسیس کارخانه یکی از کارهایی است که در این زمینه صورت می گیرد. فروشگاه های لوازم خانگی نیز به فروش این محصولات می پردازند و از این طریق کسب درآمد می کنند. به علت خرابی لوازم خانگی به دلایل مختلف، نیاز به تعمیرکارهای حرفه ای و کارآزموده نیز می باشد. برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی برقی طی کردن دوره های مختلف ضروری می باشد.

 

صنعت موبایل و تلفن همراه

 

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون بشر به اینترنت، گوشی های همراه مانند بسیاری از وسایل دیگر هوشمند شده اند و موبایل های امروزی با موبایل هایی که در سال های گذشته استفاده می شد تفاوت بسیاری دارند. به علت تکنولوژی بالایی که در تلفن های همراه امروزی استفاده شده است به آنها اسمارت فون یا گوشی هوشمند گفته می شود.

 

فعالیت در حوزه موبایل نیز به علت علاقه افراد به این وسیله و همچنین نیازی که دارند بسیار درآمدزا می باشد و بسیاری از افراد ثروتمند جهان در صنعت تلفن همراه مشغول هستند. به علت حساسیت و ظرافتی که تلفن های همراه امروزی دارند قطعا دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی می شوند که تعمیر آنها کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص و تجربه در این حوزه می باشد. آموزش تعمیرات موبایل را می توان با شرکت در دوره هایی که به مدت کوتاه برگزار می شود یاد گرفت و در این زمینه فعالیت نمود.

 

آموزش تعمیرات موبایل و لوازم خانگی

 

با توجه به معرفی که از دو صنعت موبایل و لوازم خانگی شد، نیاز به افرادی که در زمینه تعمیرات این دو وسیله متخصص و باتجربه باشند به شدت احساس می شود. تجربه ثابت کرده است که فعالیت در این حوزه ها و کسب آموزش های لازم می تواند اشتغال زایی زیادی را برای افراد ایجاد کرده و درآمد بالایی را برای آنها به بار آورد. در ادامه با چگونگی آموزش تعمیرات موبایل و لوازم خانگی آشنا خواهید شد.

 

آموزش تعمیرات موبایل

 

دوره آموزش تعمیرات موبایل یک دوره با مدت زمان نه چندان طولانی می باشد که سرفصل های مختلفی را شامل می شود. سرفصل های ارائه شده، آموزش ها را به صورت  پایه و ابتدایی و پس از آن آموزش های حرفه ای و تخصصی در بر می گیرد. در ابتدا آموزش الکترونیک به صورت مقدماتی صورت می گیرد و پس از آن به ترتیب سرفصل های مختلفی مانند آموزش تست و عیب یابی قطعات موبایل، آموزش تعمیر گوشی های لمسی و دکمه ای، آموزش گوشی های اندروید و ios، آموزش تعویض ال سی دی و تعمیرات تخصصی انواع موبایل ارائه می شود. پس از گذراندن این دوره ها می توان مشغول به کار شد و با علم و تجربه کافی به تعمیرات موبایل پرداخت.

 

 

 

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

 

برای تعمیرات لوازم خانگی نیز دوره هایی وجود دارد که در این دوره ها آموزش های لازم را به صورت حرفه ای و تخصصی به افراد می دهند و پس از گذراندن این دوره ها افراد می توانند مشغول به کار شده و به تعمیر انواع لوازم خانگی بپردازند. این دوره ها شامل آموزش های لازم در زمینه عیب یابی قطعات لوازم خانگی و چگونگی رفع این عیوب می گردد. آموزش ها شامل آموزش در رابطه با وسایل مختلف مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، جاروبرقی، وسایل صوتی و تصویری، آبگرمکن و پکیج، کولرهای گازی و اسپیلت و ... می باشد. دوره های ارائه شده ممکن است به صورت جداگانه برای هر وسیله ارائه شود و همچنین می توان این آموزش ها را به صورت ترکیبی در یک دوره دید.

 

قابل ذکر است که در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی علاوه بر وسایل بزرگ، تعمیرات وسایل کوچک آشپزخانه مانند آبمیوه گیر، چرخ گوشت و ... نیز آموزش داده می شوند.

 

دوره های کارآموزی و کارورزی تعمیرات

 

بعد از گذراندن دوره های آموزشی کارآموز می تواند در دوره های کارورزی یا کارآموزی شرکت نماید تا بصورت کاملا حرفه ای با کار تعمیرات آشنا شود. دوره کارورزی به دلیل بالا بردن تجربه می تواند فرصت خوبی برای یادگیری عملی دقیق تعمیر و عیب یابی موبایل و همچنین لوازم خانه و آشپزخانه باشد. در کارآموزی تعمیرات لوازم خانه شخص کارآموز به همراه تعمیرکار اصلی برای تعمیر لوازم به منزل شخص سفارش درخواست کننده تعمیرات رفته و بعضی از کارها را به تنهایی با نظارت تعمیرکار انجام می دهد و یا وسیله تعمیری را در کارگاه تعمیر می نماید.

 

در کارورزی تعمیر موبایل که معمولا در یک مغازه تعمیر تلفن همراه انجام می گیرد کارآموز در کنار تعمیرکار اصلی گوشی های تعمیری را شروع به تعمیر می نماید. به دلیل تنوع خرابی گوشی ها و همچنین تنوع مدلهای گوشی دهها و شاید صدها تکنیک تعمیر وجود داشته باشد که تا حدود زیادی میتوان به آنها در مدت زمان کاروزی دست پیدا کرد. یکی از محاسن کاروزی این است که کارآموز با نحوه رفتار با مشتری کاملا آشنا شده و می تواند در زمان راه اندازی کار شخصی خودش آنها را اجرا نماید.

 

ثبت نام در کلاس آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات لوازم خانگی

 

کلاس ها و دوره های تعمیر موبایل و تعمیر لوازم خانگی در آموزشگاه های زیادی در شهر تهران برگزار می شود. از جمله آموزشگاه های مطرح در این زمینه آموزشگاه فن آموزان، آموزشگاه پایتخت فناوری، مجتمع فنی پایتخت و مجتمع آموزشی برق می باشد که در این بین پیشنهاد ما آموزشگاه فن آموزان تهران می باشد زیرا این آموزشگاه سعی نموده تا مجهزترین کارگاههای تعمیرات را برای کارآموزان فراهم نماید و دوره های کارورزی را بصورت کامل برگزار نماید.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت این آموزشگاه با آدرس fanamoozan.com شوید و یا "فن آموزان" را در گوگل سرچ نمایید. شماره تماس این آموزشگاه نیز 02166477300 می باشد.

 

منبع: تسنیم نیوز

 


:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دیجیتال مارکتر
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.

آیا می خواهید یک صفحه نمایش هوشمند آسیب دیده جایگزین کنید؟ این یک روند نسبتاً ارزان و سر راست است. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

هزینه های تعویض صفحه تلفن شما

صفحه نمایش تلفن همراه خود را خراب کرده اید؟ آن را در خیابان رها کردیم یا فوتبال بازی را خرد کردید؟ روی آن نشسته ، حتی؟ می دانید که به خودتان سردرد داده اید. آیا می توان تلفن را تعمیر کرد و اگر چنین است هزینه های آن چقدر است؟

بسیاری از خدمات موجود بصورت آنلاین و محلی تلفن همراه شما را با قیمتی تعمیر می کنند. اما اگر به قطعات دسترسی دارید و آنها ارزان هستند ، چرا این روش را خودتان انجام ندهید؟

 

شما همچنین باید هزینه های غیر پولی را در نظر بگیرید: زمان صرف شده بدون تلفن ، داده هایی که نیاز به بایگانی شدن از دستگاه دارند. امیدوارم سرویس ابری پلت فرم تلفن همراه شما بتواند در اینجا کمک کند ، یا شاید یک ابزار دسک تاپ بتواند محتوای گوشی را بررسی کند.
تعبیه یک صفحه نمایش جدید که هزینه آن همانند تلفن تعویض است بی معنی است. با این وجود ، اگر تعویض صفحه تلفن همراه نزدیک به 15 دلار باشد ، منطقی است که خودتان از این کار استفاده کنید.

 

بارزترین مکان برای صفحه نمایش جایگزین eBay است. به سادگی جستجو برای مدل تلفن همراه و نمایش کلمه قطعات مورد نیاز را روشن می کند. فقط به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از eBay با خیال راحت خرید کنید.

 

در مورد من ، "صفحه نمایش nexus 5" نتایج بسیار دقیق (و ، متاسفانه ، کمی نادرست) را به شما برگرداند. وقت بگذارید تا بررسی کنید مؤلفه ای که شما انتخاب می کنید واقعاً برای دستگاه شما است. غالباً ، اجزای تشکیل شده ممکن است به لطف لیست ضعیف نوشته شده ، در نتایج ظاهر شوند.

 

آمازون همچنین منبعی برای صفحه های جایگزین است ، اما شما باید یک جستجوی کلی Google نیز در نظر بگیرید زیرا این امر باعث می شود تأمین کنندگان متخصص که ممکن است بتوانند قیمت پایین تری را ارائه دهند.

 

توجه داشته باشید که ممکن است لیست هایی را ارائه دهید که فقط صفحه نمایش را نشان می دهد ، در مقابل لیست هایی که دارای نصف شاسی گوشی است. کدام یک را خریداری می کنید بستگی به این دارد که چقدر چیزهای پیچیده ای را می خواهید بدست آورید. به عنوان مثال ، فقط صفحه نمایش به معنی ذوب شدن چسب با استفاده از گرمکن یا سشوار است.

 

از طرف دیگر ، یک کیت صفحه نمایش جایگزینی که شامل نیمی از بدنه گوشی است ، نیاز به انتقال قطعات از بدن قدیمی به تعویض دارد.


ابزار جایگزینی صفحه نمایش تلفن شما

غالباً ، ابزار جایگزینی کشتی را با ابزارهای موجود نمایش می دهد. به طور معمول ، دریافت خواهید کرد:

  • پیچ گوشتی های کوچک
  • درایورهای مینی تورکس
  • موچین پلاستیکی
  • گوه های پلاستیکی
  • انتخاب / plectrum گیتار

 

شما همچنین باید:

  • موچین خمیده
  • چاقوی دقیق یا پوست سر هنرپیشه
  • سشوار یا اسلحه گرم

این ابزارها برای از بین بردن کیس گنجانده شده و هرگونه مؤلفه ای را که مانع از تعویض صفحه می شود ، شل کنید. به عنوان مثال ، یک تلفن همراه دارای پیچ های Torx در زیر باتری است که قبل از اینکه به آرامی پرونده را جدا کنید ، نیاز به از بین بردن دارد.

توجه داشته باشید که هزینه کردن برای این ابزارها کاملاً ضروری نیست. از بین بردن انتهای دو چرخ اهرم پلاستیکی چرخ پلاستیکی گزینه های قابل استفاده ای به وجود می آید - در غیر این صورت ، آنها می توانند نسبتاً ارزان بخورند.
مبانی جایگزینی صفحه نمایش تلفن
مدل های مختلف تلفن همراه زیادی در بازار وجود دارد (چه جدید و چه استفاده شده) که ارائه یک راهنمای استاندارد در کنار غیر ممکن است. علاوه بر این ، برخی از مدل ها بدون ارسال آنها به سازنده قابل تعمیر نیست.

 

برای بررسی نحوه جایگزینی صفحه نمایش تلفن خاص خود به YouTube بروید. بسیاری از راهنماهای دقیق درباره دستگاه را پیدا خواهید کرد.

بیشتر تلفن های هوشمند در اصل از چندین لایه از قطعات تشکیل شده اند. برای تعویض صفحه نمایش شیشه باید هر لایه را با دقت جدا کرد.

این راهنماها معمولاً از این روش برای جایگزینی صفحه نمایش تلفن هوشمند شما پیروی می کنند:

  1. تلفن را باز کنید
  2. صفحه نمایش را بردارید
  3. چسب را تعویض کنید
  4. صفحه نمایش جدید را متناسب کنید
  5. اتصال صحیح کابل را تضمین کنید
  6. در ادامه بخوانید تا نحوه نصب صفحه نمایش تعویض تلفن هوشمند را یاد بگیرید.

منابع:

https://sites.northwestern.edu/learning2u/mobile/

 

https://www.makeuseof.com/tag/guide-replacing-damaged-mobile-phone-display/

 

https://sites.northwestern.edu/learning2u/sms/

 

 

https://sites.northwestern.edu/learning2u/edu-reportage/



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دیجیتال مارکتر
ت : دو شنبه 9 تير 1399
.

بهترین وبسایتهای جستجوی شغل نایاب در خارج

یكی از متداول ترین روش های امروزی كه افراد متقاضی شغلی از فرصتهای شغلی پرده برمی دارند ، از طریق جستجوی آنلاین است. صدها تابلوی شغلی در آنجا وجود دارد ، همچنین اپلیکیشن ها ، جمع کننده ها ، کانال های رسانه های اجتماعی ، گروه های شبکه ای و وب سایت های شرکت های پرسنلی را انتخاب کنید.

 

خبر خوب این است که آنها لیست های زیادی را ارائه می دهند. خبر بد؟ به راحتی می توانید از همه گزینه ها غافل شوید.

 

بنابراین بهترین مکانهایی که باید برای یافتن شغل عالی بعدی خود به کجا بروید؟ ما این تحقیق را انجام داده ایم تا به شما در تعیین بهترین سایتهای مورد استفاده برای یافتن شغل کمک کنیم. و با وجود تعداد زیادی سایت اختصاص داده شده به صنایع خاص ، ما آنها را با کلیه خدمات عمومی تر و تخصصی تر تقسیم می کنیم.

 

کارفرمایان: ممکن است بخواهید به این سایت های برتر شغلی توجه کنید. از این گذشته ، اگر می خواهید افراد حرفه ای بسیار ماهر را جذب کنید ، می خواهید آن را هر چه سریع و آسان انجام دهید تا آنها بتوانند موقعیت باز خود را پیدا کرده و درخواست دهند. هیچ راهی بهتر از این وجود ندارد که پست کار در وهله اول به استعداد برتر نگاه کند.

 

1. رابرت هال

در برنامه تلفن همراه و وب سایت ما ، هزاران لیست شغلی از شرکت هایی که با آنها در سراسر جهان کار می کنیم پیدا می کنید. بسیاری از فرصت ها منحصر به رابرت هال هستند - بنابراین شما آنها را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت.

 

رزومه خود را ارسال کنید ، برای موقعیت های موقتی یا تمام وقت درخواست کنید و در هشدارهای شغلی مشترک شوید تا در فرصت های کاملاً جدید به روز شوید. ما همچنین نکاتی را برای واگذاری شغل و مشاوره در زمینه پیشرفت شغلی در وبلاگ خود ، یک کتابخانه قوی برای تحقیقات در مورد روند کار و راهنماهای حقوق سالانه ما برای میزان جبران خسارات فعلی صدها موقعیت در زمینه هایی که ما ارائه می دهیم ارائه می دهیم - همه بدون هیچ هزینه ای برای کار سالکها

 

کارفرمایان ، وب سایت ما همچنین به شما امکان می دهد نامزدهای ما را جستجو کرده و برای پیگیری فوری درخواست استخدام ارائه دهید. آیا شما استخدام کارگران از راه دور هستید؟ ما هم می توانیم به آن کمک کنیم.

 

2. CareerBuilder

هیچ لیستی از بهترین وب سایتهای جستجوی شغل بدون این مطلب کامل نخواهد بود. CareerBuilder دو نکته مهم به نفع خود دارد: اندازه و طول عمر ، زیرا این یکی از بزرگترین و طولانی ترین تابلوهای شغلی در اینترنت است. عملکرد جستجوی قوی آن به شما امکان می دهد تا بر اساس معیارهای مختلفی از جمله مکان ، عنوان شغل و دامنه پرداخت فیلتر کنید. این سایت از Google AI برای کمک به جویندگان فرصت های مناسب استفاده می کند و مشاوره و منابع شغلی را برای نامزدهای شغلی ارائه می دهد. برای کارفرمایان ، برنامه های اشتراک ماهانه می تواند در جستجوی نامزدها از طریق ایمیل های استخدام هدفمند ، ابزارهای مدیریت نامزدها و موارد دیگر کمک کند.

 

3. در واقع

علاوه بر مشاغل ارسال شده توسط کارفرمایان ، در واقع ارسال نامه ها از سراسر وب - از جمله صفحات شغلی شرکت و انجمن های حرفه ای - و به شما امکان می دهد محلی یا جهانی جستجو کنید. در واقع میزبان بیش از 150 میلیون رزومه است و ادعا می کند که هر ثانیه ، 10 شغل جدید در سطح جهانی به سایت آن اضافه می شود. منابع رایگان برای متقاضیان کار شامل یک ابزار سازنده رزومه و وبلاگ شغلی است.

 

رابرت هال از سال 1948 به جویندگان شغل کمک کرده است تا فرصت های شغلی خوبی پیدا کنند. بگذارید شغل مناسب را برای شما پیدا کنیم.

 

4. لینکدین

این سایت شبکه برتر به شما امکان می دهد نه تنها از طریق لیست مستقیم کارفرما بلکه از طریق ارتباط با شبکه گسترده خود شغل پیدا کنید. نمایه شما به عنوان رزومه کاری شما خدمت می کند ، و می توانید به راحتی مطالب مرتبط با شغلی را پیدا کرده و به اشتراک بگذارید ، در پست های رهبری فکری از افراد برجسته در حوزه خود بیاموزید و توصیه های پیشنهادی را ارائه یا ارائه دهید. علاوه بر این ، گروه های صنعتی به شما امکان می دهند تا در مباحث حرفه ای شرکت کنید و از شرکت هایی که به نظر شما جالب - و مربوط به جستجوی شغل شماست - پیروی کنید. ویژگی های حق بیمه پرداخت شده عملکردها و خدمات پیشرفته تری را ارائه می دهند.

منابع مفید:

https://blogs.umass.edu/pbharadia/iminer/

https://courses.montpelier.org/eportfolios/589/Home/iminer

https://university.moovweb.com/eportfolios/1514/Home/iMiner

https://aulavirtual.uazuay.edu.ec/blog/index.php?entryid=1375

 

5. Job.com

این سایت بزرگ هشدارهای شغلی هفتگی ، مشاوره جستجوی شغل ، سازنده رزومه و البته ارسال شغل را ارائه می دهد. این وب سایت جستجوی شغل همچنین به شما امکان می دهد رزومه خود را برای استخدام مدیران و استخدام کنندگان بارگیری کنید تا در جستجوهای خود بیابید. این سایت از فناوری هوش مصنوعی و blockchain برای ارتباط دادن افراد متقاضی کار و شرکتها از طریق یک فرآیند کاملاً خودکار استفاده می کند.

 

6. نردبان

این سایت در مورد فرصت های شغلی برای متخصصان سطح بالا ، مدیران و افرادی که قصد دارند در سمت های مدیریت بالاتر قرار بگیرند متمرکز شده است. داوطلبانی که به دنبال مشاغل با پرداخت حقوق سالانه 100000 دلار یا بیشتر هستند ، می توانند پس از پرداخت هزینه اشتراک ، به دهانه های معتبر دسترسی پیدا کنند.

 

7. Glassdoor

Glassdoor نه تنها به شما امکان می دهد شغل خود را جستجو کنید بلکه به افراد این امکان را می دهد که شرکت هایی را که برای آنها کار کرده اند بررسی کنند و اطلاعات حقوق و مزایا را به اشتراک بگذارند ، و به این بینش کمک کنند که افراد متقاضی شغل در غیر این صورت نمی دانند. حرفه ایانی که با یک شرکت مصاحبه کرده اند همچنین می توانند جزئیات مربوط به مراحل استخدام مشاغل را ارائه دهند. در حالی که تمام این اطلاعات باید با یک دانه نمک گرفته شود ، اما کاملاً آشکار است. در سمت استخدام ، Glassdoor به کارفرمایان این امکان را می دهد که نامزدهای شغلی را شناسایی کنند و شرکت های خود را به افراد متقاضی کار بازاریابی کنند.

منابع مفید:

https://solve.mit.edu/challenges/2020-indigenous-communities-fellowship/solutions/32610

http://www.ask.leadr.msu.edu/13743/%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%A9%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F

https://publish.illinois.edu/learning4u/iminer/

https://sites.northwestern.edu/learning2u/iminer/

 
 


:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دیجیتال مارکتر
ت : پنج شنبه 5 تير 1399
.

 

روش های بازاریابی اینترنتی

آیا به دنبال بهترین استراتژی و روش بازاریابی اینترنتی هستید؟

آیا شما به دنبال استراتژی هایی هستید که بتواند به طور چشمگیری باعث افزایش فروش شما شود؟

- اگر جوابتان بله است ، پس از 6  استراتژی بازاریابی اینترنتی برای ساماندهی کسب و کار آنلاین و افزایش فروش استفاده کنید:

1 )  داشتن محصول ( خدمات)  بهتر و استفاده از طراحی وب مناسب

داشتن محصول ( خدمات)  بهتر و استفاده از طراحی وب مناسب

داشتن یک محصول یا خدمات با کیفیت بهتر همیشه قدرتمندتر از یک کمپین بازاریابی است تا نتایج سودآور طولانی مدت را تضمین کند. این قانون، ثروت بیشتری را در مقایسه با برخی از تاکتیک های بازاریابی دیگر به وجود آورده است و به همین دلیل است که این موضوع در فهرست بهترین راهبردهای بازاریابی اینترنتی ثبت شده است. محصول بی نظیر، با کیفیت برتر، بهترین نتایج را در کمپین های بازاریابی اینترنتی به ارمغان می آورد.

هرچه محصول شما بهتر باشد، آگهی های تبلیغاتی شما قانع کننده تر و دستاوردهای بازاریابی اینترنتی شما بیشتر می شود.

  • سایت شما نقطه قوت تمامی تلاش های بازاریابی اینترنتی شماست، بنابراین اگر صفحه شما ایراد داشته باشد هیچ وقت تغییری در میزان پیشرفت شما ایجاد نمی کند - صرف نظر از این که مشتریان را از دست می دهید.- به همین دلیل طراحی یک سایت که به روز، جذاب، پاسخگو، قوی و دوستانه است ضرورت پیدا می کند.

 

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/tiknetvpn

 

https://blogs.cornell.edu/bestresearch/professional-website-design

 

 

 

2)  استفاده موثر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

 استفاده موثر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو به نام و سایت شما اجازه می دهد تا در لیست نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نمایش داده شود. با یک تکنیک SEO مناسب، سایت شما با کلمات کلیدی مورد استفاده برای پیدا کردن انواع محصولات و خدمات شما مرتبط خواهد بود، بیش از 88 درصد از کل مشتریان اینترنت با استفاده از موتورهای جستجو برای سایت ها، اقلام و ادارات جستجو می کنند.

 

  • سایت های با رتبه بندی برتر به عنوان سایت های "قابل اعتماد تر" مشاهده می شوند و هیچ اتهام پرداختی برای هر کلیک وجود ندارد که این امر منجر به افزایش تعداد ترافیک با ارزش بالا برای سایت شما می شود و همه این کارها می تواند با استفاده از خدمات موثر جستجوگرها انجام شود.
  • برای اطمینان از سئو موثر برای کسب و کار شما، شما باید صفحات وب خود را با کلمات کلیدی در برچسب های متا، عنوان صفحه، سرفصل، URL ها و محتوا بهینه سازی کنید.
  • پیوند دادن صفحات وب سایت به یکدیگر با استفاده از عبارات کلیدی، استراتژی دیگر سئو است که در بین بهترین راهبردهای بازاریابی اینترنتی جایگاه بالایی دارد.

https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2259/Home/iMiner__Extract_Bitcoin

 

https://murmur.csail.mit.edu/thread?group_name=seolight&tid=33209

 

3)  از بازاریابی ایمیل با استفاده از یک لیست ایمیل و خبرنامه انتخاب شده استفاده کنید

شما باید لیست ایمیل های مختلف و استراتژی های بازاریابی اینترنتی را که نیازهای خاص هر فرد را مورد توجه قرار می دهند مورد توجه قرار دهید. با استفاده از ابزارهای خودکار سازی بازاریابی ایمیل، اهداف خرید مشتریان خود را بررسی کنید و از آن داده ها استفاده کنید تا روش بازاریابی ایمیل خود را ایجاد کنید.

  • حقیقت این است که یک خبرنامه با کیفیت به احتمال زیاد بهترین ابزار نگهداری مشتری است. علاوه بر این، اگر شما از آن با دقت استفاده کنید، می توانید برای مشتری یک منبع خرید واقعی باشید.
  • یک خبرنامه ایمیل فقط یک ایده نیست، بدیهی است، خبرنامه باید دارای مفهوم ارزشمند، محتوا و اطلاعاتی باشد که توسط پایگاه داده شما دارای چشم اندازی ارزشمند است.
  • بنابراین، هر دو هفته، ارسال یک خبرنامه اطلاع رسانی به مشترکین خود از طریق قرار دادن مقالات و راهنمایی، اخبار و پیشنهادات استثنایی را در برنامه کاری خود قرار دهید.

 

https://sites.uw.edu/cperry0/2020/06/22/bitcoin-price/

 

https://blogs.umass.edu/pbharadia/iminer/

 

4) استفاده موثر از استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل

بهترین متخصصان بازاریابی اینترنتی می دانند که چه چیزی بازار آن هاست . آنها می دانند مشتریانشان چه کسانی هستند، نیاز ها و اهداف و روحیه خرید آن ها را می دانند و از این داده ها برای افزایش تبلیغات خود استفاده می کنند . بهینه سازی نرخ تبدیل کمک می کند تا بازاریابان به کارآیی بیشتری دست یابند. این مسئله به آنها کمک می کند که تعداد مشتریانشان را بیشتر کنند و از این رو به عنوان یکی از مؤثرترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده است.

  • شما می توانید از بهینه سازی نرخ تبدیل در استراتژی بازاریابی اینترنتی خود برای اطمینان از نتایج بهتر استفاده کنید. CRO  راهیست  برای ایجاد سایت قابل اعتماد تر  و ساده تر .
  • CRO سریعترین روش برای گسترش منافع و معاملاتی است که از سایت شما تولید می شود. شما می توانید از برخی از بهترین ابزارهای CRO استفاده کنید تا سایت خود را کامل کنید و فروش را افزایش دهد.

 

 

5) ارائه محتوا، ابزار و منابع رایگان که به مخاطبان هدف کمک می کند

داشتن یک استراتژی بازاریابی اینترنتی بر روی  محتوا و ارائه محتوا رایگان، منابع آموزشی و ابزار هوشمند در سایت شما یک روش باور نکردنی برای گسترش معاملات و منافع شماست.

 

6)  اطمینان از تبلیغات هدفمند از طریق PPC

اطمینان از تبلیغات هدفمند از طریق PPC

تبلیغات "Pay-Per-Click" (PPC) به عنوان یکی از تاثیر گذارترین راهبردهای بازاریابی اینترنتی در نظر گرفته شده است که تبلیغات خوبی را هدف قرار می دهد.  هیچ نوع استراتژی بازاریابی اینترنتی نمی تواند این کار را برای شما به نحو موثری انجام دهد. در یک ساعت از راه اندازی، شما می توانید مبارزات PPC خود را در Google Adwords راه اندازی کنید و می توانید نتایج مرتبط را در سریعترین زمان ممکن مشاهده کنید.

PPC علاوه بر این که به شما کنترل بیشتری بر کمپین های بازاریابی اینترنتی می دهد بلکه به شما اجازه می دهد تا صفحات اصلی خود را در بهترین شیوه ممکن هدایت کنید.

  • PPC  به شما کمک می کند که پیام های هدفمند بیشتری را برای بازدیدکنندگان خود در زمان مناسب ارسال کنید.
  • بدیهی است، با PPC شما باید برای هر کلیک پرداخت کنید تا هزینه های تبلیغاتی وجود داشته باشد.
  • خوشبختانه برای شما، google AdWords  اجازه می دهد از ابزار «پیگیری تبدیل» استفاده کنید تا دقیقا ببینید که کدام کلمات کلیدی تبدیل چشم اندازها و تضمین سود هستند، بنابراین شما می توانید استراتژی بازاریابی اینترنتی و وب سایت خود را به طور منطقی برای اطمینان از نتایجی که تولید کننده تر است، تضمین کنید.

منابع:

http://sites.uw.edu/cperry0/2020/06/22/buy-miner/

 

https://learning.cmu.edu/eportfolios/3827/Home/________



:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دیجیتال مارکتر
ت : دو شنبه 2 تير 1399
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی